sobota, 10 sierpnia 2013

Liebster Award



''Zostałam nominowana do "The Versatile Blogger''.
Dziękuję za nominację, Nika2013 http://blogomoichpowiesciach.blog.pl



Zasady konkursu:
1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę The Versatile blogger u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

No to do roboty! ;D

Punkt 3. 7 faktów:
1. Kocham zapach starych książek;
2. Uwielbiam książki i filmy fantasy;
3. Mam czarną kotkę, która wabi się Izzy;
4. W przyszłości będę weterynarzem xD;
5. Uwielbiam balet i modern jazz;
6. Chcę zacząć malować;
7. Mój ulubiony kolor to... moje ulubione kolory to czarny, biały, zielony i fioletowy.

Nominuję: 

7. http://orange-and-white.blogspot.com/

Jak na razie zebrało się ich tyle. Zachęcam do odwiedzenia powyższych linków -  ja nie żałuje ;D







Co to jest? 



,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”







Pytania Bu duń:


1. Dlaczego piszesz?
 - Pisanie pomaga mi się oderwać od szarej i bolesnej rzeczywistości, od której nie powinno się uciekać. Wiem to, ale czasami każdy musi odetchnąć, nie? :)

2. W jakich okolicznościach wymyśliłaś fabułę?- Już nawet nie pamiętam. Chyba w trakcie drogi powrotnej, po odprowadzeniu przyjaciółki, naszły mnie jakieś przemyślenia. Pomyślałam sobie o tym tyranie - losie, który bawi się z nami próbując zadać nam jak najwięcej bólu, lecz jego żona - rzeczywistość, próbuje załagodzić jego działania. 
3. Piszesz jakieś blogi po za tym?- Nie, próbuje skoncentrować się w 100% na jednej fabule.
 4. Ile masz lat?
- Nie ma to większego znaczenia w pisaniu, ale zdradzę, że aktualnie jestem w pierwszej liceum ;)
5. Czy masz tak, że wydaję Ci się, że główny bohater to Ty?
- Czasami, gdy mam opisać jakieś uczucia. Zawsze zastanawiam się, jakbym się czuła na miejscu Lidki. Niestety nie ma łatwego życia. W sumie tak jak każdy z nas. 
Często słyszałam od osób, które mnie dobrze znają, że utożsamiają mnie z Lidką. Że czasem podobnie się zachowuję, czy mówię. Ale taka praca. Nie da się odłączyć swoich uczuć, przemyśleń od bohatera, którego sobie wyobrażamy. Musimy tchnąć w niego życie, dając mu swoją cząstkę.
6. Jakie masz zdanie o sobie?
- O sobie? Hmmm.. trudno powiedzieć. Zależy od sytuacji. Ale jednego mogę być pewna.. jestem strasznie niezdecydowana i mam problemy z punktualnością xD Ale tak już mam. Może to przez to, że nie lubię być kontrolowana przez wszelkie reguły? 
7. Od kiedy piszesz opowiadania?
- Od pierwszej, a może drugiej gimnazjum.
8. Piszesz coś na boku, tylko dla siebie?- Nie piszę, ale za to w głowie mam pełno pomysłów na nowe opowiadania, które może kiedyś napiszę. 
9. Denerwuję Cię czasami to, że musisz coś wstawić, a nie masz weny?- Nie, nie denerwuję się z tego powodu. Bardziej irytuje mnie to, że chciałabym przeskoczyć pare rzeczy, ale tak się nie da, bo w tedy opowiadanie straciłoby swój sens.
10. Czytasz książki?- Hahaha xd często nazywali mnie molem książkowym. Pamiętam nawet, że raz dostałam karę na czytanie, choć podobno nie była to moja pierwsza xD
11. Ulubiona pisarka/pisarz
- Nie posiadam, choć Lois Lowry dość brutalnie wpłynęła na mój światopogląd. Serdecznie polecam książkę jej pióra - ''Dawca''

Pytania Alice Spencer:

1. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
 - Na to pytanie odpowiedź jest niżej :)
2. Co byś zrobiła gdybyś miała możliwość bycia facetem przez jeden dzień?
 - Oj na to pytanie to wstyd mi ujawniać odpowiedz jak i byłoby ich więcej niż jedna. Coś mi się wydaje, że jeden dzień, by na to wszystko nie wystarczył xD
3. Twój pechowy numerek? 
 - Nie posiadam, choć prawdziwszą odpowiedzią byłoby, iż nie wierzę w takie przesądy. 
4. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
 - To chyba była pierwsza, bądź druga klasa gimnazjum :) Całkiem niedawno xD
5. Masz możliwość zmieniać świat. Co robisz?
 - Chyba by mnie to przerosło... Może przywróciłabym dawną chwałę i władzę Polsce. Spróbowałabym zmienić podejście ludzi do życia, edukacji i zachowania. Chciałabym aby każdy się realizował w swoim wymarzonym zawodzie, nie patrząc na to ile zarabia. A co do pieniędzy, to niby bieda tylko w tzw. Trzecim Świecie, ale we własnym państwie, to tylko kawior i szampan. Wszędzie sztuczność i pozerstwo. =.='''
6. Jaki masz pogląd o karze śmierci?
- Jestem zdecydowanie na ''NIE'', gdyż uważam, że żaden człowiek nie ma aż takiej władzy, nie jest na tyle wywyższony, iż powinien decydować o równym sobie człowieku, bracie.
A karą, dla ludzi, którzy zrobili coś niewłaściwego powinno być zostawienie w spokoju, w jakimś miejscu (zależy od przypadku), by mogli do końca życia żyć z poczuciem winy. Jest to o wiele gorsze niż śmierć.
7. Jaki program oglądałaś w dzieciństwie?
 - ''Gra w ciemno'', albo nie wiem jak się ten program nazywał, a jedyne co pamiętam to, to że leciał na nim dragon ball xD 
8. Co sądzisz o moim blogu?
 - Wnioskuję to na fragmencie pierwszego rozdziału.
Musisz jeszcze popracować. Interpunkcji prawie tam nie widziałam :/, a układ tekstu (wielkie przerwy między opisami a dialogiem) wywołuję ból w oczach.
Ale masz bardzo fajne opisy, w których wręcz można się zatopić. ;D I nie uciekasz od nich, co nieliczni potrafią. Więc mam nadzieję, że z każdym kolejnym rozdziałem idzie Ci coraz lepiej :) 
Nie wiem czemu, ale mam również wrażenie, że piszesz (nie wiem jak to do końca ująć...) jakby na fundamentach, oparciu o zmierzch? Może się mylę :)
9. Czego najbardziej nienawidzisz?
 - Sztuczności i płytkości ludzi, niektórych warzyw i miękkich owoców, które rozpadają się w ustach, zapachu dezodorantu i dużej ilości perfum, znęcania się nad zwierzętami... można by było dużo wymieniać
10. Jakim ludziom nie wolno ufać?
 - ''Pamiętaj, nigdy nie ufaj ludziom z Terebelskiej'' xD Myślę, że każdy jest inny i nie ma czegoś takiego, jak ''komu nie wolno ufać''. To dana jednostka decyduje o własnych kryteriach zaufania :)
11. Pamiętasz jeszcze model swojego pierwszego telefonu?
 - Oj pamiętam, pamiętam :D Była to czarna nokia 1600. A te jej gry xD Same miłe wspomnienia :3






     Serdecznie dziękuję za nominację Mai Sweet (thesecondworld-niamhayne.blogspot.com), bithees (bitter-mystery.blogspot.com) oraz Wyjebali Klólikofi. (hunoi.blogspot.com).
      Trochę mnie wkopałyście, bo nie znam wystarczającej ilości blogów, a same wyskoczyłyście z mojej listy, więc będzie ona trochę krótka ^^'
     No dobra, koniec tego gadania o niczym i przechodzimy do szczegółów!

Co to jest? 

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Okej teraz czas na... Pytania i odpowiedzi.
Pytania połączyłam i zredukowałam do jednego (jak się powtarzały), dlatego jest ich tyle :)


 Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
   - Trudno powiedzieć. Pewnego dnia wpadł mi do głowy pomysł na opowiadanie, który wydawał mi się ciekawy, a że już wcześniej chciałam założyć nowego bloga, to tak właśnie wyszło. :)
 Jak wpadłaś na fabułę (czy coś cię zainspirowało lub sama na to wpadłaś?
   - Na fabułę wpadłam sama, a zainspirowała mnie monotonia dnia codziennego.
 Twoi idole to...
    - Idole? Emm.. w sumie nie posiadam żadnego idola.
 Ulubieniec z One Direction (jeżeli ich lubisz)?
   - Nie pawam do nich sympatią, ale też ich nienawidzę. Są dla mnie neutralni, nie przeszkadzają mi, więc nie mam ulubieńca. 
 Jak odkryłaś talent/ chęć do pisania?
   - To wszystko przez moją przyjaciółkę, to ona wciągnęła mnie do świata blogów.
 Jesteś tolerancyjna?
   - Tak.
 Ulubiona liczba?
   - 4 
 Kiedy się urodziłaś?
   - 24.04.1997r.
 Masz zwierzę, jak tak to jakie?
   - Mam, psa, kota i papugi.
 Jak masz na imię ?
   - Inga. 
 Jaki jest twój ulubiony kolor ?
    - W moim przypadku kolorki.Czarny, biały, zielony i fioletowy ^^
 Jakie jest twoje największe marzenie ?
   - Chciałabym zwiedzić świat.
 Jak ma/ją na imię twój/je zwierzaki ?
   - Pies - Czika, kot - Izzy, papugi - Lolek i Florka
 Do jakiego/ich należysz FanDom/ów ?
   - Eeeem... nie wiem ^^ jestem Otaku (w sensie, że interesuję się manga i anime)
Masz tt ? Jeśli tak to podaj nazwę :) ?
   - Nie posiadam.
 Kim chcesz być w przyszłości ?
   - Jeśli chodzi Ci o zawód, to chciałabym zostać weterynarzem, ale nie wiem czy się nadaję, więc myślę jeszcze o konserwacja i restauracja dzieł sztuki.
A jeśli chodzi o bycie ''kimś w przyszłości'' to chciałabym być dobrym i godnym swojego życia człowiekiem
 Twoja ulubiona piosenka/i (max 3) ?
- Nie mam ulubionych, której słuchałabym cały czas. No ale trzy, których słucham to mogę podać. Cholercia, teraz trudno wybrać ><''
   Muszę jeszcze wspomnieć o wspaniałych piosenkach Batille, Perfect, Kult, Imagine Dragons, Tree Day Grace , Panic! At The Disco, Chrisa Garneau'a, Bena Howarda, Bump of chicken, C.N.Blue.. i jeszcze można by było wiele wymienić :)
 Imiona twoich przyjaciółek/przyjaciół ?
- Kinga, Sylwia i Marta. Pozdrawiam moje wariatki ;*
 Jeżeli mogłabyś zmienić imię, zrobiłbyś/abyś to ? Jeśli tak, to na jakie ?
   - Nie, nie zmieniłabym swojego imienia, gdyż podoba mi się takie jakie mi rodzice wybrali ^^


Hmm... Teraz czas na moje Pytania :D

1. Jak masz na imię? 
2. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
3. Ulubiony/e film/y?
4. Ulubiony aktor?
5. Film czy książka?
6. Masz 100 tysięcy, co z nimi zrobisz?
7. Od jak dawna zajmujesz się blogowaniem?
8. Film czy książka?
9. Jak widzisz swoją przyszłość?
10. Najgłupsze wspomnienie z dzieciństwa?
11. Gdybyś mogła pomogłabyś człowiekowi czy zwierzęciu? Uzasadnij.

A wy dziewczyny też mogłybyście odpowiedzieć, jestem naprawdę ciekawa waszych odpowiedzi. ;D

1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo za niminację i TOBIE również jej gratuluję: wiem, że na nią zasłużyłaś. A raczej: Twoje teksty;)
    Na razie nie planuję u siebie publikować osobnej strony przeznaczonej na odpowiedzi na te nagrody, ale skoro jesteś ciekawa odpowiedzi na te pytania: odpowiem na nie w komentarzu:
    1. Jak masz na imię? Karolina:)
    2. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz? Wszystkiego, co mi wpadnie w ucho, niezależnie od gatunku. Staram się nie przywiązywać do jednej konkretnej grupy muzycznej. Jeżeli lubię pewne piosenki bardziej niż inne, to i tak nie chciałabym ich w kółko słuchać;)
    3. Ulubiony/e film/y? Stary, polski film "Sto minut wakacji"- przypomina mi dzieciństwo i mój stary dom.
    4. Ulubiony aktor? Nie będzie zaskoczeniem, ani nie będzie to zbyt banalne, jeżeli napiszę, że jest nim stary Johny Deep?:D Ilość różnorodnych postaci, w które się wcielił, robi wrażenie. Choć gość się zdarzeje: w "Jeźdźcu znikąd" nie wyszedł ze swojej roli kapitana Sparrowa.
    5. Film czy książka? Książka! Zdecydowanie. Chociaz znam przypadki, gdzie to film okazał się lepszy od książki, np. "Jestem legendą"- Will Smith zagrał tam fenomenalnie (przynajmniej dla mnie) a przedstawiona historia poruszyła mnie o wiele bardziej niż ta, która była opisana w książce.
    6. Masz 100 tysięcy, co z nimi zrobisz? Kupię sobie kawalerkę, aby wyprowadzić się od rodziców, kupię im coś ładnego a resztę przekażę na cele charytatywne:)
    7. Od jak dawna zajmujesz się blogowaniem? Pierwsza przygoda z blogowaniem zaczęła się w wieku 14 lat. ALe nie wspominam tego bloga jakoś dobrze. Dopiero teraz, opowiadanie second-start całkowicie absrbuje moje myśli (czyli dokładnie od 18 kwietnia tego roku;)
    9. Jak widzisz swoją przyszłość? Czarno... :D Jestem pesymistką;d
    10. Najgłupsze wspomnienie z dzieciństwa? Jak pode mną złożył się leżak, na którym siedziałam i nie mogłam się z niego wydostać- a to wszystko na oczach najlepszej przyjaciółki xD
    11. Gdybyś mogła pomogłabyś człowiekowi czy zwierzęciu? Uzasadnij.Człowiekowi, bo uważam, że nasze uczucia są bardziej złożone i stoimy od nich wyżej w hierarchi. Jednocześnie nie zgadzam się na ich cierpienie: tuż po pomocy człowiekowi, na pewo zabrałabym się za pomoc zwierzęciu.

    Ps. Masz bardzo ładne imię!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń